Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

►Mennyibe kerül a szállítás/postaköltség?

A szállítás legalacsonyabb összege 890 Ft, legmagasabb összege 1 590 Ft, kivéve ha eléri a 12 000 Ft-os kosárértéket, és előre utalással fizet, mely biztosítja Ön számára az ingyenes szállítást.

►Hogyan fizethetek?
Fizetni online, Barionon keresztül bankkártyával, vagy bankszámláról utalva (erre a bank-számlaszámra: 10400085-50526970-85541005), vagy csomag átvételekor készpénzben és bankkártyával is lehetséges a futárnál.

►Hány napon belül érkezik meg a csomag?
A rendelés feldolgozását követően azonnal átadjuk a GLS számára a csomagját, melyet 1-3 napon belül kézbesítenek is.

►Hogyan kérhetem a termék cseréjét?
A termék cseréjét kérjük emailben (info@ekszerem.hu) jelezze, és küldjön egy fényképet a hogy a termék eredeti/bontatlan állapotban van, és jelölje meg azt is, hogy melyik termékre szeretne cserélni. Ha a kép alapján rendben van a termék akkor elindítjuk a csere folyamatot,melyről természetesen tájékoztatjuk Önt. Mi küldjük ki a futárt, akitől áttudja venni a kért terméket és át is tudja adni neki a visszaküldésre szánt csomagot. A csere költsége, mely utánvétként a futárnál fizetendő: 1.500.-Ft. Bővebb információ a "Csere és visszaküldés" menüpont alatt található. 

►Mit kell tennem, ha el szeretnék állni a rendeléstől?

A sértetlen terméket az eredeti sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva 30 napon belül visszaküldheti címünkre: Handsome-cool Nemzetközi Kereskedelmi Kft. 1101 Budapest, Kőbányai út 47/B

A termék árát utalással térítjük vissza Önnek, melyhez kérjük adja meg bankszámla-számát egy külön papírra írva (ne a számlára), és a csomagba helyezve.

►Mennyi időre mire visszautalják az összeget?

Lehetőség szerint minél hamarabb, de legfeljebb 14 munkanapon belül.

►Mi a teendőm ha lemaradt egy termék a rendelésből vagy nem azt kaptam amit rendeltem?
Ebben az esetben kérem azonnal hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat munkanapokon, 9:00 - 16:30 között, a + 36 30 566 3930-as telefonszámon.

►Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?
Rendelés leadása alkalmával fog találni egy "Kedvezményes kupon" sort; ide kell beírni a kuponkódot, majd érvényesíteni azt.

►Hogy mérjem le a gyűrű méretemet?
Gyűrűméretét egy sima cérnával is meg tudja mérni. A mellékelt leírás alapján tekerje ujja köré a cérnát, jelölje be, majd a táblázatnak megfelelően olvassa le a gyűrűméretét.

►Mikor lesz a most kiárusított termék újra raktáron?
A hiányzó terméket minden esetben igyekszünk minél hamarabb pótolni. Illetve egy adott termék részletes információjáról érdeklődhet ügyfélszolgálatunkon a + 36 30 566 3930-as számon is, munkanapokon, 9:00-16:30 között.

►Milyen előnyökkel jár, ha saját fiókom van a weboldalon?
Az egyik és legfontosabb előny a pontgyűjtés lehetősége, mivel minden vásárlás összege után hűségpontokat kap, melyeket a következő rendelésénél kedve szerint beválthat! 1 Ft 1 pontnak felel meg. A pontokat egy teljes évig gyűjtheti, és így akár egy ingyen terméket is vásárolhat magának, vagy megspórolhatja a szállítás költségét!  Hamarabb értesül akcióinkról, kedvezményes kuponjainkról, VIP kedvezményeinkről. Emellett könnyebben nyomon követheti korábbi rendeléseit is.

►Hogyan iratkozhatok fel hírlevélre?
Weboldalunk legalján a "Feliratkozás hírlevélre" sávban adja meg nevét és email címét, majd kattintson a "Feliratkozom" gombra.

►Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Minden hírlevelünk alján megtalálhatja a "Leiratkozás a hírlevélről" feliratot, melyet megnyomva leiratkozhat a hírlevélről.

►Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Elfelejtett jelszavát a "Bejelentkezés" gomb alatt található "Elfelejtett jelszó" megnyomásával tudja újraaktiválni.

►Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?
Telefonon:+ 36 30 566 3930, munkanapokon, 9:00- 16:30 között elérhető
Emailen: info@ekszerem.hu

►Hogyan tekinthetem meg a rendelésem állapotát?

A rendelése állapotáról emailben kap értesítést Tőlünk.

►Mit jelentenek a megrendelés állapota alatt feltüntetett kifejezések?

- Számlázásra vár: a számla generálása folyamatban van, a rendelés raktárnak való átadásához, és a szállítás megkezdéséhez.

- Kinyomtatva: ebben az esetben a GLS címke már kinyomtatásra került, de még nem lett átadva a raktárnak.

- Banki utalásra vár: a banki utalás beérkezésére, vagy annak ellenőrzésére vár.

- GLS címke raktárnak átadva: ebben az esetben kollégáink már kinyomtatták a szállításhoz szükséges címkét a csomaghoz, és átadták a raktárnak így 1-2 napon belül várhatóan meg is történik a rendelés kiszállítása.

- Szállítás alatt: csomagot a GLS 1-2 napon belül kiszállítja.

- Törölt: törölt megrendelésre általában a vásárlóval egyeztetve, vagy a vásárló kérésére kerül sor.

- Fizetésre vár, sikertelen Barion-os fizetés: ebben az esetben nem sikerült a Barion felületén az online átutalást végrehajtani, ilyen esetben kollégáink keresni fogják Önt!

- Rendelés kézbesítve: a rendelés kiszállítása a megadott címre, vagy csomagpontra megtörtént.

- Rendelés visszaküldve/elutasítva: ilyen esetben a kiszállítás sajnos sikertelen volt, vagy a vásárló nem vette át a csomagot

►Módosíthatom vagy törölhetem-e a megrendelésem?
Igen, emailben az info@ekszerem.hu címen, vagy telefonon a + 36 30 566 3930 -as telefonszámon teheti meg, munkanapokon 9:00 - 16:30 között.

►Biztonságos az online fizetés a shopban?

Természetesen igen, a Barion egy okos, és biztonságos fizetési rendszer, amit több mint 8000 webshop alkalmaz. Webes böngészőben, és okostelefonra letölthető applikációval is működik, melyen Barion tárcáddal egy egyszerű jelszó megadásával fizethetsz gyorsan, biztonságosan. A pénzküldés egy másik Barion tárcába teljesen ingyenes, bármikor végrehajtható, és azonnal megérkezik!