Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Szállítási díjak

Ingyenes kiszállítás már 15.000 Ft-tól*

Rendelésedet akár 2-3 munkanap alatt kiszállítjuk!

GLS logo Foxpost logo
Szállítási mód Szállítás költsége
GLS csomagautomata 800 Ft
Foxpost csomagautomata 850 Ft
GLS csomagátvételi pont 1 390 Ft
GLS házhozszállítás 1 490 Ft
Személyes átvétel irodánkban Ingyenes
  • *UTÁNVÉT kezelés díja

    500 Ft egységesen utánvétes fizetési mód választása esetén

Az ingyenes szállítási értékhatárt a rendszer automatikusan a megrendelt termékek kiszámlázott bruttó árának alapján érvényesíti a rendelés leadásakor.

Elérhetőségeink

  • Email

    ugyfelszolgalat@ekszerem.hu

  • Telefon

    +36 1 443 30 03

    Munkanapokon: 9:00 - 16:00

Fizetési módok

Utánvéttel a futárnál vagy a csomagautomatánál kiszállításkor

Utánvétes fizetés esetén lehetőséged van a csomagod átvételekor a futárnál kifizetni a rendelésed készpénzzel vagy bankkártyával. Csomagautomatába történő rendelés esetén az automatánál csak bankkártyával tudod kifizetni a rendelésed.

Az utánvétes fizetési mód esetén kezelési költséget számítunk fel ami egységesen 500 Ft.

  • Bankkártyás azonnali fizetés

    A Barion rendszerén keresztül biztonságosan és egyszerűen ki tudod fizetni rendelésed értékét.

  • Utánvéttel a futárnál vagy a csomagautomatánál kiszállításkor

    Utánvétes fizetés esetén lehetőséged van a csomagod átvételekor a futárnál kifizetni a rendelésed készpénzzel vagy bankkártyával. Csomagautomatába történő rendelés esetén az automatánál csak bankkártyával tudod kifizetni a rendelésed.

    Az utánvétes fizetési mód esetén kezelési költséget számítunk fel ami egységesen 500 Ft.

  • Előre utalással bankszámlánkra

    A rendelésed értékét kérjük utald el cégünk bankszámlájára. Az utalás beérkezése után összekészítjük rendelésed amit átadunk a futárszolgálatnak vagy előkészítjük a személyes átvételhez. Az átutalások ellenőrzése 1-2 napba is beletelhet, így ha sürgős a rendelésed, kérjük válaszd a bankkártyás fizetési módot. A közleménybe kérjük tüntesd fel a rendelési azonosítót ami a # jel utáni szám.

    Bankszámlaszámunk: 11708094-21465105

    Név: Jiawei Trade Kft.

    Közlemény: #szám

  • Fizetés irodánkban és Westend átvételi ponton

    Az átvételi pontjainkon készpénzforgalom nincsen, ezért csak előre fizetett rendelésedet tudod nálunk átvenni. Rendelésed értékét előre tudod fizetni bankkártyával vagy előre utalással.

Átvételi módok

  • GLS csomagautomata

    Csomagod átveheted az ország több mint 800 pontján, éjjel-nappal, akár hétvégén is!

    14.990 Ft felett előreutalás esetén ingyenes!

    Ha utánvétes fizetési módot választasz akkor kérünk vedd figyelembe, hogy az automatáknál CSAK BANKKÁRTYÁVAL tudsz fizetni, és méretei miatt nem minden terméket szállítunk automatába.

    A GLS e-mailben értesít miután csomagodat megkapták tőlünk. A csomagot a GLSCsomagAutomatába érkezésről szóló SMS értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül átveheted az SMS-ben kapott kód Csomagautomatánál való megadásával.

  • Foxpost csomagautomata

    A Foxpost Csomagautomatákban átveheted a csomagodat az ország 400 pontján éjjel-nappal, sőt akár hétvégén is!

    A Foxpost Csomagautomata szállítás esetén a szállítási idő 1-3 munkanap! Megértését megköszönjük! Csomagja állapotáról a Foxpost ügyfélszolgálatán tud érdeklődni: 06-1-999-0-369.

    14.990 Ft összérték feletti vásárlás és előreutalás esetén INGYEN!

    Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted.

    Ha utánvétes fizetési módot választasz akkor kérünk vedd figyelembe, hogy az automatáknál CSAK BANKKÁRTYÁVAL tudsz fizetni, és méretei miatt nem minden terméket szállítunk automatába.

  • GLS házhozszállítás

    Raktáron lévő termékeknél a GLS munkanapokon 8-17 óráig szállítja ki a csomagokat.

    14.990 Ft felett előre utalás esetén ingyenes!

    A futárszolgálat SMS-ben és e-mailben értesít a csomagszállításról megrendelést követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhatsz. Például választhatsz egy új kiszállítási dátumot, megadhatsz egy másik címet, vagy átirányíthatod a csomagot egy GLS CsomagPontba.

    Aktiváltuk neked ingyenesen a rugalmas kézbesítés szolgáltatást az alábbiak szerint kérheted a csomagod kiszállítását, melyről egy adott linken e-mailben rendelkezhetsz:

    • Kézbesítés egy másik napon
    • Kézbesítés egy új címre
    • Kézbesítés munkaidőn túl 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban érvényes)
    • Személyes átvétel GLS CsomagPontban
    • Személyes átvétel GLS Automatából
    • Személyes átvétel GLS depóban
  • GLS csomagpont

    GLS csomagponton átveheted a csomagodat az ország 650 pontján.

    14.990 Ft felett előreutalás esetén ingyenes!

    A GLS e-mailben értesít a csomagfeladás után. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül átveheted érvényes személyi okmány bemutatásával. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint bankkártyával is fizethetsz számos üzletben, amelyek címeit a GLS CsomagPont lista tartalmazza.

    A GLS CsomagPont keresőben megtalálod az adott üzletek elérhetőségét, nyitvatartási idejét és pontos címét.

    Aktiváltuk neked a Rugalmas Kézbesítés szolgáltatást, így az eredetileg házhoz rendelt csomagot is átirányíthatod egy GLS CsomagPontba.

  • Személyes átvétel Westend átvételi ponton

    WESTEND (Budapest, Váci út 1-3, 1062) - Aluljárószint Krúdy Gyula tér 7. (westend térképen: alujáró 147)

    Bolt neve: ÉKSZEREM

    Nyitvatartási időben, hétfőtől vasárnapig 11:30-19:00-ig.

    Külön e-mail-t küldünk, amikor a Westendben lévő átvevőpontra beérkezett a csomag és átvehető a fenti boltban.

    A személyes átvételi ponton kizárólag már kifizetett rendelések vehetők át. (Banki előreutalás, vagy Barionos fizetési lehetőség választása esetén)

    Az átvételi ponton rendelés módosításra nincs lehetőség. Rendelésével kapcsolatban kérjük lépjen kapcsolatba Vevőszolgálatunkkal.

Mikor kapom meg a csomagom?

  • GLS futárszolgálat esetén

    Raktáron lévő termékeknél a rendelés feldolgozását követően azonnal átadjuk a GLS számára a csomagodat, melyet a futárszolgálat 1-3 munkanapon belül fog kézbesíteni számodra. A kézbesítés napjának reggelén a GLS e-mailben értesít a kézbesítés várható 3 órás időintervallumáról.

  • Foxpost futárszolgálat esetén

    Foxpost Csomagautomatába való szállításnál a rendelést követően 2-4 munkanapon belül átadjuk a Foxpostnak a csomagot, amennyiben a termék raktáron van. A Foxpost Csomagautomaták telítettségétől függően a Csomagautomatába való szállítás időpontjáról a Foxpost tud tájékoztatást adni.

Termék csere kérése

A termék cseréjét kérjük emailben (ugyfelszolgalat@ekszerem.hu) jelezd felénk.

Az emailben küldj egy fényképet, amin látható hogy a termék eredeti/bontatlan állapotban van, valamint jelöld meg azt is, hogy melyik termékre szeretnéd a cserét kérni. Ha a kép alapján rendben van a termék akkor elindítjuk a csere folyamatot, melyről természetesen tájékoztatunk..

Mi küldjük ki a futárt, akitől át tudod venni a kért terméket, egyben át is tudod adni a futárnak a visszaküldésre szánt csomagot.

A csere költsége, mely utánvétként a futárnál fizetendő: 1.550.-Ft.

Elállás a rendeléstől, termék visszaküldése

A sértetlen terméket az eredeti sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva 14 napon belül visszaküldheti címünkre: Jiawei Trade Kft. 1103 Budapest, Vasgyár utca 15. 1. emelet

Mennyi idő mire visszautalják az összeget?: A termék árát utalással térítjük vissza Önnek. Az egyszerűbb ügyintézés érdekében a visszaküldött csomagba helyezze a kitöltött visszáru nyomtatványunkat, amit ide kattintva tud letölteni

A rendelés összegét minél hamarabb, de legfeljebb 14 munkanapon belül utaljuk vissza.

Figyelem

A póthajak és piercingek speciális, higiéniai termékek, így azokat az eredeti csomagolás felbontása után nem áll módunkban visszavenni, se kicserélni! Kérjük amennyiben nem biztos abban melyik színt válassza, vagy egyéb kérdése van, keresse fel Vevőszolgálatunkat.

Raktár állapotok

  • Raktáron

    Raktáron jelzéssel ellátott termékek rendelése esetén a reggel 8 óráig beérkezett rendeléseket aznap átadjuk a futárszolgálat számára, így a csomagod akár másnap kiszállításra kerülhet. Bizonyos esetekben, például az ünnepi szezonban ez az idő 1-2 nappal hosszabb lehet, így a másnapi kiszállítás nem teljes mértékben garantált.

  • Külső raktáron

    Külső raktáron jelzés esetén a termék szállítási ideje hosszabb lehet, akár 40-60 nap között is. A várható beérkezést feltüntetjük a termék oldalán a raktárállapot jelzés alatt. Amikor a termék beérkezik emailben küldünk róla információt a csomag kiszállításáról.

Át nem vett csomag

Át nem vett csomagok esetén, amennyiben nem jelzi a rendeléstől való elállást

A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot mielőbb szíveskedjen jelezni a webáruházunk felé.

A csomag ingyenes lemondását, akkor tudjuk teljesíteni, ha a lemondási szándékáról még a feladás előtt tájékoztat minket! Mivel rövid szállítási határidővel dolgozunk, a csomagok a rendelés napján vagy legkésőbb az azt követő munkanapon kerülnek feladásra!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés leadásával egyidejűleg a jogszabály értelmében "távollévők között, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik", amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél részére! Ennek értelmében a webáruház köteles a megrendelt csomagot elküldeni, a megrendelő pedig kifizetni!

Amennyiben a vásárló élni kíván az őt megillető 14 napos (indoklás nélküli) elállási joggal,( a csomag kézbesítési napjától számítva ) úgy ezt a csomag visszaküldésével megteheti, de a szállítási költség megfizetése alól nem mentesül, hiszen ez alól a webáruház sem mentesül semmilyen körülmények között sem!

Minden feladott csomag után a Futárcég szállítási és visszakézbesítési költséget számít fel nekünk, amit minden esetben, a vállalkozásunknak ki kell fizetni!

Ezért minden át nem vett csomag után, a megrendelőnek díjbekérő számlát állítunk ki 1600.-Ft szállítási és csomagolási költségről! Erre azért van szükség, mert az át nem vett csomagokkal vállalkozásunknak meg nem térített költsége keletkezik, amely áll egyrészt szállítási és visszakézbesítési díjból, az elhasznált csomagoló anyag költségéből, és a munkadíjból, amivel a csomagot összeállítjuk és szétszedjük!

Az átadásra került díjbekérő összegén felül, a követeléskezelés során felmerülő minden további költség a megrendelőt terheli!

Kezelési és ápolási útmutatók

Piercing kezelési és ápolási útmutató: olvasás/letöltés

Ékszer kezelési és ápolási útmutató: olvasás/letöltés

Póthaj kezelési és ápolási útmutató: olvasás/letöltés